<bgsound src="http://your/music/file.mid" loop="infinite">

مدادجنگی | medadjangi.ir

فشنگـ منـ استـ

مدادجنگی | medadjangi.ir

فشنگـ منـ استـ

مدادجنگی | medadjangi.ir
<bgsound src="http://your/music/file.mid" loop="infinite">

قالب وبلاگ

پای درس شهید چمران... " زنگ سوم "

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۰ ب.ظ


بخشی از مناجات شهید مصطفی چمران(ره):


خدایا تو را شکر میکنم که از پوچی ها، ناپایداری ها، خوشی ها و قید و بندها آزادم کردی

و مرا در طوفان های حوادث رها ننمودی،

و در غوغای حیات، در مبارزه با ظلم و کفر غرقم کردی،

لذت مبارزه را به من چشاندی و مفهوم واقعی حیات را به من فهماندی ...

فهمیدم که سعادت حیات در خوشی و آسایش و آرامش نیست،

بلکه در جنگ و درد و رنج و مصیبت و مبارزه با کفر و ظلم و بالاخره در شهادت است...


خدایا ترا شکر میکنم که به من نعمت "توکل" و "رضا" عطا کردی،

و در سخت ترین طوفانها و خطرناک ترین گرداب ها، آنچنان به من اطمینان و آرامش دادی که با سرنوشت و همه ی پستی ها و بلندیهایش آشتی کردم

و به آنچه تو بر من مقدر کردی رضا دادم..


خدایا در مواقع خطر مرا تنها نگذاشتی، و در کویر تنهایی، انیس شبهای تار من شدی،

تو در ظلمت ناامیدی دست مرا گرفتی و کمک کردی...

که هیچ عقل و منطقی قادر به محاسبه و پیش بینی نبود،

تو بر دلم الهام کردی و مرا به رضا و توکل مسلح نمودی

و در میان ابرهای ابهام و در مسیری تاریک، مجهور و وحشتناک مرا هدایت کردی...


                                   " شادی روح شهدا صلوات "

نظرات (۵)

 به به عشق است و چمران مرسیییییییییییییییی بازم بزارید از این ن.ع پست ها
سعی کردم که ببینم زندگی زیباست اما شهادت ازآن زیباتر است...
http://ahed.ir/?page_id=2
سلام زبیا بود انشا الله شهید چمران  کوشه چشمی به شما کند ...
  • دارالولایه
  • شب شعر ولایی دارالولایه
    همزمان با ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا(س)
    چهارشنبه 17 مهر ماه  ساعت 19:30  تالار ادب خ باغ گلدسته بلوار هشت بهشت
    منتظرتان هستیم  gsalman.blog.ir

     شهادت را نه در جنگ بلکه در مبارزه میدهند

     ما هنوز شهادتی بی درد می طلبیم

     غافل از اینکه شهادت را جز به اهل درد نمیدهند

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">