<bgsound src="http://your/music/file.mid" loop="infinite">

مدادجنگی | medadjangi.ir

فشنگـ منـ استـ

مدادجنگی | medadjangi.ir

فشنگـ منـ استـ

مدادجنگی | medadjangi.ir
<bgsound src="http://your/music/file.mid" loop="infinite">

قالب وبلاگ

رازهای نماز..." راز سوم "

چهارشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۰۹ ب.ظ


پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) می فرمایند:
شخصی که نمازهای پنج گانه اش را سر وقت بخواند، خداوند این خصلت ها را به او عطا میکند:


سه خصلت در دنیا به او عطا میفرماید:  
                                       1
)  عمر او را زیاد میگرداند
                                       2)  مال و اموال او را زیاد میگرداند
                                       3)  اولاد صالح او را زیاد میگرداند




سه خصلت در قبر به او عطا
میفرماید:   
                               
1)  سوال قبر را برای او آسان میگرداند
                                2)  قبر او را وسیع میگرداند
                                3)  دری از درهای بهشت را به روی او میگشاید

 
سه خصلت در محشر
به او عطا میفرماید:               
                                1)  صورت او مثل ماه نور میدهد
                                2)  نامه عملش به دست راستش داده میشود
                                3)  حساب بر او آسان میگردد


سه خصلت در موقع عبور از صراط
به او عطا میفرماید:     
                                1)  خداوند از او راضی میگردد
                                2)  خداوند به او سلام میدهد
                                3)  و خداوند به او نظر رحمت میفرماید...


  • ..دیروز فشنگـ..امروز مـداد..

راز سوم

مدادجنگی

خط مشی

medadjangi

رازهای نماز

نماز

مداد جنگی

نظرات (۲)

عاااااااااااااااااااااااالی مثله همیشه.........
  • محمدصادق برجیان
  • آنان که به من بدی کردند، مرا هوشیار کردند
    آنان که به من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند
    آنان که به من بی اعتنایی کردند، به من صبر و تحمل آموختند
    آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا آموختند
    پس خدایا!
    به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا کن.

    .

    .

    .
    "شهید چمران"

    پاسخ:
    سلام:
    ممنون..
    استفاده کردیم..عالی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">